Luxe interieur accessoires en meubels

Een eyecatcher voor je interieur

Veelgestelde vragen

BESTELLEN & BETALEN

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling betalen via:
- Bank overboeking
Na bestelling ontvang je een factuur met daarop de informatie hoe je bestelling te betalen.
Na ontvangst van betaling, zal je bestelling verstuurd worden

- Factuur (enkel mogelijk in overleg)

Ik woon in een ander land binnen Europa, is het mogelijk om een bestelling te plaatsen?
Ja dat is zeker mogelijk. De verzend kosten zullen op bestelling berekend worden.

Heb ik invloed op de natuurlijke texturen / patronen in de blauwstalen producten?
Het is helaas niet mogelijk invloed te hebben op de natuurlijke texturen / patronen in de blauwstalen producten. Ook voor mij is het de vraag hoe deze producten binnen komen.


LEVERTIJD & VERZENDEN

Wat is de levertijd van Thes Design?
De meeste producten die online staan zijn op voorraad, tenzij anders vermeld bij het product. (bijv. pre-order of op aanvraag).
Thes Design streeft er naar jouw bestelling binnen 6 tot 11 werkdagen bij jou thuis te hebben, na ontvangst van betaling.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
De verzend kosten zijn afhankelijk van het product en grote van de bestelling. Na de bestelling zullen de verzend kosten op de factuur vermeld worden. (Bij de bepaalde producten staat een indicatie van de verzend kosten i.v.m grootte en gewicht).
Bestelling die door de brievenbus passen, worden verstuurd voor €4,95.

Ik heb mijn pakketje niet opgehaald bij het Servicepunt. Wat nu?
Je pakketje niet op tijd opgehaald? Dan wordt je pakketje retour gestuurd. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@thesdesign.nl. Zodra het pakketje retour is ontvangen wordt deze na contact opnieuw toegestuurd (extra verzendkosten zullen in rekening gebracht worden). Zonder contact wordt het bedrag van de items minus de verzendkosten teruggestort. Je kunt hierna het beste een nieuwe bestelling plaatsen.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?
Het is mogelijk om de producten af te halen. Dit kun je aangeven bij je bestelling. Je zult dan via de mail de nodige informatie ontvangen.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het nog mogelijk dit te veranderen of te annuleren. Stuur zo snel mogelijk een mailtje met je nieuwe bestelling naar info@thesdesign.nl.


RUILEN & RETOURNEREN

Als ik het product niet mooi vindt, mag ik deze dan retour sturen?

Als je je product ontvangen hebt en je ben niet tevreden, dan mag je ze binnen 14 dagen na levering retour melden. Retour kosten zijn voor eigen rekening.
Je kunst de producten retour sturen door ze terug te doen in de originele verpakking, zonder gebruikssporen.
Als je de retour niet meldt, buiten de retourtermijn terugstuurt, ontvang je het aankoopbedrag niet terug. Datzelfde geldt ook als een product zeer beschadigd terug komt

Kan ik mijn item ruilen?
Dat is geen probleem! Stuur een mailtje naar info@thesdesign waarna je, je item retour kunt sturen (op eigen kosten) en een nieuwe bestelling plaatsen.


KLACHTEN & GARANTIE

Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik die heen sturen?
Jammer dat je niet tevreden bent ver je bestelling. Stuur een mailtje met naar info@thesdesign.nl en er zal gezocht worden naar een geschikte oplossing.

Mijn bestelling is kapot of beschadigd aangekomen, Wat moet ik nu doen?
Dat is vervelend! Stuur zo snel mogelijk na ontvangst een mailtje en foto's van de beschadiging. Dan wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen voor een geschikte oplossing.

Ik heb niet alle producten ontvangen die ik heb besteld. Wat nu?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest! Stuur een mail naar info@thesdesign.nl met een foto van de inhoud van de doos en het missende item zo snel mogelijk nagestuurd worden!

Wat is de garantie?
Er is vanaf de besteldatum 5 jaar garantie, bij normaal gebruik.